RR Motard 2T 50 Track

Odkryj Beta RR 50 Motard: Kompaktowa Moc i Styl

Beta RR 50 Motard to imponujący motocykl dwusuwowy zaprojektowany dla tych, którzy cenią sobie połączenie zwinności, stylu i wydajności. Przyjrzyjmy się jego specyfikacjom i cechom, aby zrozumieć, co czyni ten motocykl wyjątkowym w swojej kategorii.

Silnik i Wydajność

Beta RR 50 Motard napędzany jest silnikiem o pojemności 49,7 cm³, jednocylindrowym, dwusuwowym. Silnik ten jest znany z żywiołowej i responsywnej jazdy, idealnej do miejskiego dojazdu i off-roadowych przygód. Wyposażony jest w układ chłodzenia cieczą, co zapewnia optymalną wydajność nawet w trudnych warunkach.

Kluczowe Specyfikacje Silnika:

  • Typ silnika: Dwusuwowy, jednocylindrowy
  • Pojemność: 49,7 cm³
  • Układ chłodzenia: Chłodzony cieczą
  • Średnica x skok: 40,3 mm x 39,0 mm
  • Stopień sprężania: 12.5:1
  • Zapłon: CDI
  • Gaźnik: Dell’Orto PHVA 17.5

Przekładnia

RR 50 Motard wyposażony jest w 6-biegową skrzynię biegów, co pozwala na precyzyjną kontrolę nad dostarczaniem mocy. Dzięki temu motocykl jest bardzo adaptacyjny do różnych warunków jazdy, od miejskich ulic po trudne tereny.

Specyfikacje Przekładni:

  • Skrzynia biegów: 6-biegowa
  • Napęd końcowy: Łańcuch

Podwozie i Zawieszenie

Rama motocykla została zaprojektowana tak, aby była zarówno lekka, jak i wytrzymała, zapewniając doskonałą manewrowość. System zawieszenia został skonstruowany tak, aby absorbować wstrząsy i zapewniać płynną jazdę po różnych nawierzchniach.

Specyfikacje Podwozia:

  • Rama: Podwójna rama ze stali
  • Przednie zawieszenie: Widelec USD 41 mm
  • Tylne zawieszenie: Mono shock z progresywnym łączeniem

Hamulce i Koła

Bezpieczeństwo i kontrola są kluczowe dla Beta RR 50 Motard. Motocykl wyposażony jest w wysokiej jakości hamulce i wytrzymałe koła, zaprojektowane do radzenia sobie zarówno na drogach, jak i poza nimi.

Specyfikacje Hamulców i Kół:

  • Przedni hamulec: Tarcza 260 mm
  • Tylny hamulec: Tarcza 220 mm
  • Koła: Aluminiowe
  • Przednia opona: 100/80-17
  • Tylna opona: 130/70-17

Wymiary i Waga

Kompaktowe wymiary RR 50 Motard przyczyniają się do jego zwinności i łatwości prowadzenia. To motocykl, który łatwo manewrować, niezależnie od tego, czy poruszasz się w miejskim ruchu, czy pokonujesz wąskie ścieżki.

Wymiary:

  • Rozstaw osi: 1375 mm
  • Wysokość siedzenia: 885 mm
  • Masa sucha: 85 kg
  • Pojemność zbiornika paliwa: 6,5 litra

Design i Estetyka

Beta RR 50 Motard charakteryzuje się eleganckim i agresywnym designem, z efektownymi grafikami i sportową sylwetką. Jego estetyczny wygląd uzupełniają praktyczne funkcje, takie jak cyfrowy wyświetlacz i oświetlenie LED.

Najważniejsze Elementy Designu:

  • Karoseria: Minimalistyczna i sportowa
  • Grafika: Przyciągająca wzrok i nowoczesna
  • Oświetlenie: Reflektory i tylne światła LED
  • Wyświetlacz: Cyfrowy

Nowe Funkcje i Ulepszenia

Najnowsze modele Beta RR 50, w tym wersje Motard i Enduro, zostały znacznie ulepszone. Modele te inspirowane są większymi modelami RR Enduro, wyposażone w nową ramę, silnik zgodny z normą Euro 5 i nowy design plastików. Wersje Racing zawierają przezroczysty zbiornik paliwa, ramę malowaną proszkowo na czerwono, ulepszone zawieszenie i mocniejszy przedni hamulec. Posiadają również podwójne chłodnice i wymagają mieszanki paliwowej, co zwiększa ich wydajność w wyścigach.

Dodatkowe Ulepszenia dla Modeli Racing:

  • Aluminiowy wahacz
  • Regulowane widelce USD 41 mm
  • Czerwony anodowany tłumik aluminiowy
  • Regulowany tylni amortyzator z komorą ekspansyjną
  • Podwójna chłodnica
  • Przedni zacisk hamulcowy z podwójnym tłokiem

Podsumowanie

Beta RR 50 Motard to kompaktowy, ale potężny motocykl zaprojektowany dla kierowców, którzy cenią sobie zwinność, styl i wszechstronność. Jego dobrze zaprojektowane komponenty i przemyślany design sprawiają, że jest to doskonały wybór zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych kierowców szukających niezawodnego i zabawnego motocykla dwusuwowego.

Więcej szczegółów znajdziesz na oficjalnej stronie Beta Motor tutaj oraz najnowsze aktualizacje na Enduro21.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *